PROJECTE SHOÁ

El passat 6 de maig, l’alumnat de 4t va poder gaudir d’una activitat programada des de les matèries de cultura i valors i ciències socials, i duta a terme per l’associació d’Uruguai «Projecte Shoá».

El “Projecte Shoá” és una iniciativa educativa gratuïta fundada al 2009 a l’Uruguai amb l’objectiu de donar a conèixer en què va consistir el Shoá (Shoà significa Holocaust) i, al mateix temps, obrir espais de reflexió sobre els paradigmes mentals i actitudinals de la tolerància, el respecte i la no indiferència.

Aquesta iniciativa, a l’Uruguai, ha arribat a 100.000 adolescents i enguany arriba a Catalunya amb la finalitat de seguir fomentant aquests valors entre el jovent amb una perspectiva humanista i de ciutadania global.

El nostre alumnat va valorar molt positivament l’activitat, així com els educadors, que també van quedar molt contents amb el comportament i l’actitud del nostre alumnat davant d’aquesta problemàtica.