PROJECTE CORRESPONDÈNCIES

Els nostres alumnes de 1r d’ESO han començat un nou projecte que consisteix en cartejar-se amb alumnes d’altres escoles de Catalunya com l’escola Vedruna, de Palamós i l’escola Sant Josep, de Sant Sadurní d’Anoia.
Ja han arribat les primeres cartes per als alumnes del grup de reforç i el nostre alumnat ja s’ha posat a treballar per escriure les seves cartes. En breu esperem rebre i enviar la correspondència corresponent als altres grups. Cal esmentar que l’alumnat està molt il·lusionat amb aquesta iniciativa i esperem que sigui una activitat que es consolidi en els propers cursos.
Ànims i a cartejar-se!
img_20170118_095415-minimg_20170202_120538-min-1img_20170202_120618-min