PROJECTE CIUTAT

Aquest projecte, creat durant el tercer trimestre pels alumnes de 2n d’ESO a la matèria de tecnologia, tracta sobre la creació d’una ciutat. Ha estat un treball cooperatiu pel qual, cada alumne, havia de posar el seu granet de sorra. Com han contribuït aquest alumnes? Doncs per parelles han dissenyat un edifici ( casa, comerç, servei…) que a ells els agradés, han hagut de fer tots els plànols, tant de la casa com del circuit elèctric, així com la llista del material necessari per el seu projecte, i després ho han encadellat.

Els dies al taller han estat molt atrafegats: els alumnes han fet molta feina, tallant, retallant, enganxant i deixant que la seva imaginació volés. Tots els alumnes s’han près aquest projecte molt seriosament i han sortit projectes molt interessants. Cada parella tenia una parcel·la adjudicada per a treballar-hi i en la qual podien posar el que volguessin.

En aquest treball s’aplicaven les competències treballades a classe, com l’electricitat a l’hora de fer el circuit. Tot i que cada parella hagi treballat individualment i no en siguin conscients, han format part d’un gran projecte en el qual tot el curs s’ha unit. Un projecte d’unir-se i lluitar tots per un mateix objectiu: acabar construint una ciutat.

maqueta_opt