PAU

Els passats dies 14, 15 i 16 de juliol es van celebrar les proves de selectivitat. Els nostres alumnes es van examinar a la UAB, concretament a la Facultat d’Enginyeria.

PAU1

Després d’haver practicat durant dos cursos lectius el format d’exàmens de les PAU (3 exàmens al dia amb contingut acumulatiu, d’una hora i mitja cadascun, amb mitja hora de descans entremig, amb el DNI,…), els nostres alumnes van enfrontar-se al moment ben tranquils. No era pas res de nou, per a ells.

Sin título

Després de donar-ho tot, i de demostrar la bona feina realitzada en aquest centre al llarg de tota la ESO i el Batxillerat, els nostres alumnes, per fi, gaudeixen d’unes ben merescudes vacances.

pau3 Tot l’equip de professors us felicita per la bona feina, per la vostra implicació, la vostra dedicació, la seriositat, la rigurositat i el bon saber fer que heu demostrat al llarg dels anys.

Felicitats i bon estiu!!!!!

Signat: El claustre que us trobarà a faltar.