OLIMPÍADES D’ECONOMIA A L’UAB

laia

Laia Lázaro, alumna de l’assignatura d’Economia d’Empresa II (2n Batxillerat) de l’Institut Vacarisses va participar la darrera setmana en unes Olimpíades d’Economia a la Universitat Autònoma de Barcelona. Maria Bononad, professora de l’assignatura, valora molt positivament la participació en aquest concurs i els bons resultats obtinguts. Dels 24 centres participants, els 8 amb la millor qualificació mitjana per als seus estudiants han estat:

• Col·legi La Farga
  • Col.legi Viaró
  • IES Premià de Mar
  • IES Manolo Hugué
  • Escola Pia Santa-Anna Mataró
  • Escola Pia Terrassa
  • IES Vacarisses
  • IES Gorgs

Laia Lázaro ha tingut una trajectòria molt bona al llarg del batxillerat, arribant a tenir la tercera millor nota final de la seva promoció i un excel.lent a l’assignatura d’economia de l’empresa.

Al concurs s’hi van presentar 70 candidats de 24 centres i la Laia ha quedat en la dècima posició. La felicitem i us animem a participar en futures edicions.