No paren de sumar premis! Els exalumnes Marc Puig i Dima Belil s’alcen amb un nou premi.

No paren de sumar premis!

Els exalumnes Marc Puig i Dima Belil s’alcen amb el 1r Premi al millor Treball de Recerca dels Premis de Medi Ambient per unes Escoles Verdes de l’Institut Baix Empordà.

D’esquerra a dreta: Dima Belil i Marc Puig

ROMÀ VILA 29/04/2021

Amb aquest premi ja en van tres que els nostres estimats exalumnes Marc Puig Tornero i Dima Belil Bruach els quals, sota la tutela de la nostra professora Dulce Medina, aconsegueixen.

El premi aconseguit correspon a la 2a edició dels Premis de Medi Ambient per unes Escoles Verdes, organitzat per l’Institut del Baix Empordà. La cerimònia d’entrega es farà el proper divendres dia 30 d’abril a les
18:30h i es podrà seguir en streaming a través del canal de Youtube del propi centre educatiu que organitza els premis i, també, a través
de la convocatòria telemàtica via Google Meet a la qual podrà unir-se tothom que hi estigui interessat a través del següent enllaç:

La nostra més sincera enhorabona per aquest premi que fa que se’n sumin ja tres al comptador particular del Dima i el Marc i, també, a la seva tutora, la Dulce. Felicitats i per molts més!!!