Musical de 4t: Journey’s End

Enguany, l’alumnat de 4t d’ESO no s’ha quedat sense Musical, això sí, aquest: Journey’s End és diferent, com tot el que ens ha passat des de la pandèmia. Aquest any no hi ha hagut teatre al Casal de Vacarisses ni els nervis del directe, aquest any hi ha hagut molta repetició per a buscar escenes ideals i coreografies perfectes. Els alumnes de 4t han creat una pel·lícula musical de la qual tindran un bonic record per sempre.

Les actrius i actors de cada classe ens conviden a viatjar pel món, mostrant-nos llocs i costums molt interessants tot fent un reportatge per a cada continent. Els guions, llocs, vestuaris, balls i l’edició final d’aquest musical ha estat feta íntegrament per l’alumnat.
Els continents que han fet cada classe han estat:
4tA: Àsia
4tB: Oceania
4tC: Europa
4tD: Amèrica
4tE: Àfrica
El professorat de 4t vol felicitar el seu alumnat que, amb tan bon saber fer, han creat un Musical de somni, amb mascaretes i grups bombolles però que ha aconseguit l’objectiu del projecte de cada any: Fer quelcom entre tots, creant íntegrament el musical i cohesionar grups.
I entre tots ho han aconseguit!
A continuació, us enllacem el Musical per si voleu veure els nostres/vostres artistes:

Bon estiu a tothom!