MATRÍCULA PER ALUMNAT NOU AL CENTRE PER A L’ESO

Benvolgudes famílies,

Tot seguit us adjuntem la documentació per a formalitzar la matrícula de l’ESO per alumnat nou al centre, sigui el curs de l’ESO que sigui.

L’alumnat que ja era del centre el curs 2019-2020, no cal que formalitzi la matrícula ja que es considera una continuació amb l’ensenyament obligatori. Sí que us demanem que en cas de ser baixa, ens ho comuniqueu per correu electrònic a: secretariacentre@insvacarisses.cat.

La documentació que us demanem a continuació cal enviar-la degudament emplenada a ladreçaelectrònica: secretariacentre@insvacarisses.cat, del 1 al 12 de juliol.

En cas  de no poder-la fer arribar escannejada, demanar cita prèvia  pels dies 13 i 14 de juliol per a lliurar-la de manera presencial.  Trucar al telèfon 938280322 en horari de 9  a 13h, la setmana del 6 al 10 de juliol per a demanar cita prèvia.

CAL PORTAR:

• Còpia de la cartilla de vacunació i  una fotografia tipus DNI.
  • Els alumnes que es matriculin a 1r d’ESO de centres NO ADSCRITS,  còpia de l’historial acadèmic de primària,  sempre que  el centre de primària els hi hagi facilitat.  Estan exempts de presentar aquesta documentació els alumnes de l’Escola Font de l’Orpina, de l’Escola Pau Casals i de l’Escola de Rellinars.
  • Els alumnes que es matriculin a 2n, 3r o 4t d’ESO, còpia de les notes de final de curs 2019-20.
  • Els documents de matrícula adjunts, segons el curs.

DOCUMENTS MATRÍCULA 1r ESO

DOCUMENTS MATRÍCULA 2n ESO