MATRÍCULA BATXILLERAT CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,

Tot seguit us adjuntem la documentació per a formalitzar la matrícula de Batxillerat, curs 2020-2021, per l’alumnat del centre i per l’alumnat nou.

L’alumnat que ja era del centre el curs 2019-2020 cal que formalitzi també la matrícula, tant de 1r com de 2n de batxillerat.

La documentació que us demanem a continuació cal enviar-la degudament emplenada a ladreça electrònicasecretariacentre@insvacarisses.cat, del 1 al 12 de juliol.

En cas  de no poder-la fer arribar escannejada, demanar cita prèvia  pels dies 13 i 14 de juliol per a lliurar-la de manera presencial.  Trucar al telèfon 938289322 en horari de 9  a 13h, la setmana del 6 al 10 de juliol per a demanar cita prèvia.

CAL PORTAR:

•  fotografia tipus DNI de l’alumne/a.
    • Documents de matrícula, degudament complimentat (fulls adjunts).
    • ( – Alumnat que ha cursat 4t d’ESO o batxillerat a l’Institut Vacarisses el curs 19/20)
    • Qualsevol document que s’hagi renovat aquest curs (DNI, NIE, TIS, família nombrosa, vacunes, etc)

( – Alumnat nou al centre)

• Fotocòpia del resguard del títol d’ESO.
    • En el cas d’alumnes nous que es matriculin a 2n batxillerat: Fotocòpia de les notes de final de curs.

DOCUMENTS MATRÍCULA 1r DE BATXILLERAT

• DOCUMENTS MATRÍCULA 2n de BATXILLERAT