Maquetes del Vallès Occidental 1rESO

IMG_20170329_145739163_HDRAmb l’alumnat de 1r d’ESO hem volgut aplicar el que han après sobre els elements que intervenen en els mapes fent una maqueta a partir de dades estadístiques extretes d’IDESCAT. El nostre àmbit d’estudi ha estat el Vallès Occidental.

Aquest projecte ens ha fet valorar la importància del mapes temàtics dins de l’àrea geogràfica, ja que són eines que ens ajuden a interpretar les variacions de fenomens físics, com el clima, o humans, com la densitat de població,…Aquest és el sentit que té la maqueta, veure el disseny en el seu conjunt i poder fer més entenedor les dades representades i interpretades pels alumnes.

Us deixem una petita mostra de la bona feina que hem fet.