Llum en la tempesta. Els alumnes Marc Puig i Dima Belil s’alcen amb el premi al millor treball de recerca del CRP del Vallès Occidental

ROMÀ VILA 21/05/2020

No tot és negre en aquests dies de confinament pandèmic als quals, dissortadament, ens estem veient sotmesos. Diuen que fins i tot en la més profunda de les negrors es pot albirar la llum. I aquest és el cas dels nostres estimats alumnes Marc Puig Tornero i Dima Belil Bruach qui, sota la tutela de la nostra professora Dulce Medina, s’han fet amb el guardó a millor treball de recerca en l’àmbit de Natura i Salut pel seu treball “Estudi de la presència de microplàstics en peixos i bivalves” en la XXa edició dels prestigiosos Premis als Treballs de Recerca del Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Occidental. Un dels premis més prestigiosos als quals el nostre alumnat aspira.

La nostra més sincera enhorabona per a aquests alumnes i la seva tutora. Sens dubte, una injecció endorfínica, optimisme i esperança en uns temps tan adversos. Felicitats!!!