L’exalumne Marvin Sánchez Muñoz ens parla de l’assetjament

Els alumnes de 2n de l’ESO estem treballant un projecte sobre l’assetjament. Amb l’objectiu d’ampliar informació sobre el tema, divendres 25 d’octubre en va venir a visitar l’exalumne Marvin Sánchez Muñoz i ens va explicar la seva experiència.

La xerrada va ser molt interessant i motivadora. Els alumnes van aprofitar per fer preguntes al Marvin, qui va explicar les seves vivències i va transmetre els seus coneixements de manera explícita i sincera.

Tot plegat, va servir per gaudir d’una sessió molt propera i diferent. Aprofitem, doncs, per agrair al Marvin la seva implicació i predisposició. Hem pogut ampliar els coneixements del tema i, en acabar, els alumnes podran elaborar un vídeo de difusió “Stop Bulling”.