L’alumnat del batxillerat científic-tecnològic visita el servei de microscòpia de la UAB

Aquest matí, l’alumnat de batxillerat, de la modalitat  científic-tecnològic, ha visitat les instal·lacions del servei de Microscòpia de la UAB.

Durant la visita, primer els han explicat els fonaments bàsics de les diferents microscòpies i les seves aplicacions al món real, a l’aula del Servei.

DSC_0113

DSC_0104

Posteriorment, els han parlat sobre les metodologies per preparar les mostres i els alumnes i les alumnes s’han pogut posar davant de diferents microscopis on han observat diverses mostres mentre manipulaven els comandaments del microscopi.

Han marxat molt il·lusionats!

DSC_0108

DSC_0110

DSC_0111

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *