Ja tenim Logo a la Huerta de los Deseos Sostenibles

Ahir, el nostre alumnat de “La Huerta de los deseos sostenibles”, un dels dos Erasmus+ dels quals tenim la sort de formar part, va intervenir en una videoconferència amb Catània (Itàlia), Cadis i Lamego (Portugal) en què es van posar a prova els seus coneixements sobre els països participants d’aquest meravellós projecte.

D’entre un total aproximat de 80 estudiants en línia, 4 alumnes del nostre institut van posicionar-se dins del top 10, motiu pel qual ens sentim molt orgullosos.

Aprofitem per presentar-vos els logotips finalistes de l’institut Vacarisses, que podeu veure penjats a plafó Erasmus+.

Anunciar-vos el logo guanyador que representarà el nostre projecte, dissenyat per l’alumnat de Catània, Itàlia.

Estigueu pendents de les notícies perquè en breu anunciarem els candidats a la PRIMERA MOBILITAT a Lamego, Portugal. ”

—————-

Ayer nuestros alumnos de La Huerta de los deseos sostenibles, uno de los dos Erasmus+ de los cuales tenemos la suerte de formar parte, intervino en una videoconferencia con Catania (Italia), Cádiz i Lamego (Portugal) en la que se puso a prueba sus conocimientos sobre las localidades de los países participantes de este fantástico proyecto.

Participaron unos 80 estudiantes en línea simultáneamente, de los cuales 4 de nuestro instituto quedaron en el top 10 del Quiz, por lo que nos sentimos muy orgullosos. Y además nos lo pasamos todos en grande.

Aprovechamos para presentaros los logos finalistas del Institutos Vacarisses, que los podéis encontrar colgados en la zona Erasmus+ del instituto.

También anunciaros el Logo ganador que representará nuestro proyecto, diseñado por el alumnado de Catania, Italia.

Estad atentos a las siguiente noticias porque anunciaremos en breves a los nueve candidatos a la PRIMERA MOVILIDAD a Lamego, Portugal.