Intercanvi amb França 2016 / 2017

Del 28 de novembre al 5 de desembre de 2016 va tenir lloc la primera fase de l’intercanvi que es fa cada any entre Vacarisses i Beaucamps Ligny a la regió del Nord de França,

Els alumnes van poder visitar la casa de Jules Verne a Amiens, el Museu del Louvre a Lens, les muntanyes de carbó (testimonis de la importància minera al nord de França)… també van veure el mercat de Nadal d’Arras, la seva Grand Place i els seus túnels quilomètrics que han servit a la ciutat en les diferents èpoques.

A més a més, els alumnes van visitar el país veí: Bèlgica. La ciutat de Bruixes els va emocionar.

Amb les famílies va anar d’allò més bé. Els alumnes arribaven cada matí amb un gran somriure i el feed-back amb el professors era per sentir-se orgullosos del que estàvem fent. – A mi només em parlen en francès – ens explicava un alumne. – Jo cada dia parlo una mica més i finalment sempre ens acabem entenent – ens explicava una altra.

Vam estar ben tristos de marxar i ens hi hauríem quedat una setmana més. Estem contents perquè sabem que l’intercanvi continua i al maig tindrem el francesos entre nosaltres.

img_6652 img_6667 img_6683 img_6706