HORARI D’EXÀMENS DE RECUPERACIÓ DE SETEMBRE

HORARIS D’EXÀMENS DE SETEMBRE

2016

Si hi ha algun/a alumne/a que li coincideix algun examen, se li farà a la següent hora lliure disponible. Informeu de seguida al professor/a responsable,  si fos el cas.

Si l’alumne/a ha suspès el Global optatiu, per recuperar-lo , haurà de fer el dossier del treball de síntesi o projecte de recerca del curs corresponent i presentar-lo el dia 1 de setembre del 2016 a la consergeria del centre.

El lliurament de notes serà el dia 7 de setembre del 2016, a les 12:00h. Es farà per nivells (1r ESO, 2n ESO,…..) a càrrec dels tutors de grup, a les següents aules:

1rESO: aula 1.07, 2n ESO : aula 1.06, 3r ESO: aula 1.05, 4t ESO: aula 1.04, 1r Batxillerat: aula 1.03.

Captura