Ho han tornat a fer! Els alumnes Marc Puig i Dima Belil s’alcen amb el 1r Premi Argó al millor Treball de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona

Els alumnes (d’esquerra a dreta) Dima Belil i Marc Puig

ROMÀ VILA 26/06/2020

Qui ens ho anava a dir? Amb aquest premi ja en van dos que els nostres estimats alumnes Marc Puig Tornero i Dima Belil Bruach qui, sota la tutela de la nostra professora Dulce Medina, aconsegueixen. I, a més, no es tracta d’un premi qualsevol, sinó d’un Premi Argó el qual no només té el valor que se li dona per ser un dels premis de major prestigi que es concedeix a Catalunya, sinó perquè el premi és, ni més ni menys, que el primer curs de grau universitari gratuït. Un premi que, esperem, puguin gaudir-ne aquesta parella que està fent marques que deixaran empremta al llarg dels anys en l’historial del nostre centre educatiu.

El guardó aconseguit és en la categoria científica pel seu treball: “Estudi de la presència de microplàstics en peixos i bivalves” en la dissetena edició dels esmentats premis. Caldrà que seguim de ben a prop les següents entregues de premis perquè sembla ser que això no té fre!

Degut a l’excepcionalitat del moment arran la crisi de la covid-19, els guardonats no podran recollir el premi fins al proper mes d’octubre i no pas aquest mes de juny, que era com estava prèviament estipulat.

La nostra més sincera enhorabona per aquest premi que fa que se’n sumin ja dos al comptador particular del Dima i el Marc i, també, a la seva tutora, la Dulce. Felicitats i per molts més!!!