Green Planet Barcelona engega motors

El segon festival  de temàtica mediambiental més TOP que mai, Green Planet Barcelona, ja s’acosta.

Per si encara algun despistat no sap què és el GPB, aquest és un festival de curtmetratges de temàtica mediambiental, el director del qual és l’Iván Albacete, que està emmarcat dintre de les actuacions del Projecte Escola Verda del nostre centre.

El dia 15 febrer va acabar el termini de lliurament dels curts i ha estat tot un èxit, n’hem rebut més de sis-cents d’arreu del món! La llàstima és que, una vegada més, no hem aconseguit engrescar-vos i fer-vos participar aportant una creació vostra. Esperem que a la tercera edició us hi animeu.

Del que sí estem orgullosos és de la feina que estan fent l’equip d’ecodelegades i ecodelegats preseleccionant les millors produccions per a la projecció del festival que tindrà lloc a Vacarisses entre el 29 de maig i el 8 de juny.  Els visionats es faran al Casal del poble amb aquest ordre:

• 29-30 maig Kids alerts (per a nens més grans de 6 anys): Escoles Pau Casals i Font de la Orpina.
  • 3, 4 i 5 de juny, Teens Alert (per a més de 12 anys): Institut Vacarisses.
  • 8 de juny, visionat obert a tothom, lliurament de premis i tancament del festival.

Us hi esperem!!