ERASMUS HUERTA

Seguint el treball en el programa erasmus+, a l’Institut Vacarisses vàrem estar presents en la trobada virtual del projecte Internacional de l’Unió Europea “la huerta de los deseos sostenibles” on participen diferents centres europeus.

Malgrat que l’interès principal està en poder seguir amb les mobilitats físiques que estan actualment aturades per a la situació del COVID19 i que esperem poder reprendre ben aviat gràcies a la pròrroga d’un any més obtinguda per a poder acabar-lo, tot plegat no treu que es puguin fer les trobades de forma virtual, el que ens permet mantenir el contacte entre els diferents centres, tant per a professorat com entre l’alumnat.

Així el passat dia 12 d’abril a la tarda, tot i no ser en hores lectives, es va poder fer aquesta trobada virtual utilitzant la plataforma meet, que va permetre poder mantenir el contacte i alhora, l’alumnat que ho va desitjar, es va poder presentar a la resta que no el coneixia. També vàrem aprofitar per a fer un joc on calia respondre diferents preguntes relacionades amb la ODS14 on es tracta de la vida marina i que és l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible de la ONU que han estat treballant en aquesta matèria de forma compartida.

A l’Institut valorem l’experiència de forma positiva i motivadora per a tots els centres i va servir per repassar la feina treballada.

Mentre seguim a l’espera de poder treballar compartint moments de mobilitat on poder-se trobar, compartir experiències, cultures i coneixement amb l’alumnat d’altres països, aquestes activitats ens permeten mantenir l’activitat.