Els ecodelegats i ecodelegades visiten el Centre de Recuperació d’Animals Marins (CRAM)

En agraïment a la tasca realitzada durant el curs, els ecodelegats i ecodelegdades de l’institut varen gaudir d’una sortida al Centre de Recuperació d’Animals Marins ( CRAM).

Captura de 2017-05-16 08:08:30

En aquesta visita al CRAM es va realitzar una activitat de treball de camp sobre els possibles contaminants que pateixen avui dia els animals marins. . Se’ls va fer  una presentació de la problemàtica , a continuació l’alumnat es va desplaçar a la platja on va realitzar un mostreig de la sorra amb l’objectiu de definir on i quins residus s’acumulen en aquesta. Finalment, amb les troballes fetes, varen anar a una aula on van  posar en  comú els resultats obtinguts i es va debatre sobre l’origen dels residus que hi havia a la platja.

Captura de 2017-05-16 08:12:32

L’activitat va concloure  amb una reflexió sobre l’impacte que la contaminació per plàstics genera en la fauna marina i les actuacions que es fan i es poden fer, per minimitzar aquests efectes.

També van poder gaudir d’una visita a l’hospital d’animals marins. Allà van poder veure tortugues que s’estaven recuperant. Els varen explicar que hi havia altres animals marins com el dofí o la balena, que les seves cures es feien en el propi hàbitat, ja que patien molt en el trasllat fins a les instal·lacions del CRAM.

Captura de 2017-05-16 08:17:15

Captura de 2017-05-16 08:19:40

I en acabar una mica de lleure a la platja!

Per un món més sostenible, per una escola amb empenta!

Equip dinamitzador EV

Logo E·scola Verda