Els alumnes d’Economia de l’empresa de 1r de Batxillerat visiten la cooperativa Camper Diem

El passat divendres 15 de març, els alumnes de 1r A de Batxillerat vam fer una sortida en el marc de l’assignatura d’Economia d’Empresa.
Primer vam visitar la cooperativa Camper Diem que es dedica a camperitzar furgonetes col·locant llits, cuina, taula i en el cas de les furgonetes més grans, fins i tot, vàter, a gust del client.
El valor de visitar una cooperativa com Camper Diem és conèixer un model de gestió empresarial totalment democràtic, gràcies a la participació dels treballadors en la presa de decisions a través d’equips de treball autogestionats no dirigits. Com per exemple fan a la cooperativa multinacional Irizar que es dedica a la construcció d’autocars
Després vam fer una partida de cartes d’empresa Biznelis a la Facultat d’Economia d’Empresa de l’UAB a Sabadell.