ELS ALUMNES DE L’INSTITUT VACARISSES AL CLVA

El passat 10 de març van tenir lloc, al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya, a Terrassa, els quarts de final del Certamen de lectura en veu alta, CLVA. Com cada curs des de fa tres edicions, un grup d’alumnes seleccionats hi va estar present en representació de tot l’institut.

El CLVA és un concurs nacional de lectura on, alumnes de tot Catalunya, competeixen entre ells
mitjançant les seves capacitats lectores i interpretatives. Aquest certamen, però, serveix per a potenciar-ne la lectura, les habilitats interpretatives textuals i l’afany de superació entre el jovent català de tots els cicles d’ESO.

Malgrat la bona interpretació dels textos seleccionats i de la qualitat lectora dels nostres representants, de la qual estem molt orgullosos, finalment no vam ser capaços d’optar a semifinals. No obstant això, però, sabem de l’enorme capacitat del nostre alumnat i de la seva superació constant. No dubtem que l’any vinent arribarem més lluny encara. Enhorabona!
Foto 1: Isaac Solsona, 1r cicle d’ESO.
Foto 2: Clàudia Pérez, Lucía Serrano i Nerea Amigo, 2n cicle d’ESO.
Foto 3: Grup de participants i acompanyants.