Els alumnes de 1r d’ESO excaven al Campus Arqueològic del Museu Egipci

La setmana passada, els alumnes de 1r d’ESO van visitar el Campus Arqueològic del Museu Egipci de Barcelona.

Allà, els alumnes van posar-se en la pell dels arqueòlegs i van excavar unes tombes que són una reproducció fidedigna de les tombes de l’antic Egipte dels faraons. D’aquesta manera van poder conèixer en primera persona el funcionament i la tasca dels investigadors, i comprovar com de difícil i cansat pot arribar a ser. Tot i així,  la recompensa de trobar restes antigues que ens permeten conèixer el passat compensa l’esforç i la dedicació.

Després van visitar una reproducció d’una tomba, amb les seves pintures murals i els jeroglífics de les parets i, finalment, van omplir una fitxa catalogant tot allò que havien descobert a l’excavació.