DOSSIERS DE RECUPERACIÓ

Benvolgudes famílies,

L’estiu ja ha arribat i amb ell la finalització d’un nou curs escolar. Des de l’Institut us volem desitjar bones vacances a tots i fer-vos arribar les tasques de recuperació  per l’estiu.

Si el vostre fill/a ha suspès alguna matèria, caldrà que es presenti als exàmens de setembre i  que faci dossiers i/o treballs de recuperació específics de les matèries suspeses. Aquests els podeu trobar al següent enllaç:

ENLLAÇ

Veureu que hi ha diverses carpetes virtuals, busqueu, dins el curs que ha fet l’alumne/a, la matèria suspesa  i descarregueu-vos els dossiers. Un cop descarregat el dossier, cal imprimir-lo i portar-lo fet els dies de la recuperació de setembre, ( 1 i 2) ja que seran part important en l’avaluació. Durant la segona setmana de juliol penjarem dia i hora per examinar-se de cada matèria a la pàgina web del centre.

Material necessari pel nou curs:

• Carpeta classificadora.
  • Fulls quadriculats din-A4 (pot ser llibreta perforada)
  • No cal agenda, la donem nosaltres.
  • El material específic de certes matèries es concretarà al setembre.

El curs començarà dilluns 12 de setembre, a les 8h

Bon estiu i ens retrobem al setembre!

L’equip docent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *