Digues no al plàstic!

Enguany, des de l’equip dinamitzador d’Escola Verda, ens hem proposat reduir al màxim l’ús del plàstic al nostre centre. I quin millor exemple per als alumnes que el seu professorat? Ens vam engrescar en aquesta idea i el primer que vam decidir va ser buscar una ampolla re-utilitzable i ecològica. Vam indagar i vam trobar unes ampolles de plàstic sense bisfenol ni tòxics, que estan fabricades en tritan i d’altres materials, tots ells resistents, re-utilitzables i segurs. Perfecte, ja les teníem.

Quedava ara personalitzar l’ampolla. Com ho podíem fer? Des de Visual i Plàstica, es va treballar en el disseny d’un logo atractiu i l’equip dinamitzador d’Escola Verda va formar un jurat per seleccionar la proposta que plasmava millor el nostre missatge. I, d’entre tots els participants, el guanyador va ser Marc Melis (4rt d’ESO). El felicitem i us agraïm a la resta la vostra col·laboració.

La idea va ser molt ben rebuda pel centre, per l’AMPA i per l’Ajuntament, de manera que ens la van voler patrocinar per poder dur-la a terme. I aquest ha estat el resultat:

Si en voleu una, estigueu ben atents a la nostra web, que aviat us en informarem.

Per un món sostenible, una escola amb empenta!