Dia de la dona internacional i realitat augmentada

Avui dia cal que continuem lluitant per a què les dones tinguin igualtat de condicions a la societat. Aquesta paritat només l’aconseguirem si mantenim un feminisme actiu. És per aquest motiu que l’alumnat de 4t E ha presentat una exposició conjunta en motiu del 8 de març. Lluitem juntes i junts per un món més just.

#desdecasadormintnoeslluita

La idea va sorgir quan les i els alumnes de 4t van realitzar un taller de realitat augmentada. Primer, van fer alguns exercicis per tal d’entendre aquesta eina i finalment van decidir de fer un projecte de realitat augmentada i proposar una exposició pel dia de la dona internacional, el 8 de març.

L’exposició consta de 12 obres DIN A3 amb un missatge feminista. La trobareu a l’entrada de l’Institut, a les escales que pugen a la planta superior. L’increïble d’aquesta exposició és que les imatges tenen un missatge amagat en forma de realitat augmentada. Per tant, cal una app que et permeti veure més enllà de les imatges.

Per a veure com les obres cobren vida, descarrèga’t l’app d’Artivive i escaneja les imatges!

A continuació un vídeo per recordar l’exposició i per a què el públic extern a l’institut també en pugui gaudir.

Sempre feministes,

4t E i Ivan Albacete