Cursos d’estiu de l’ICE 2017 – Alumnes de secundària

cartell1

Des de l’ICE, de la UAB, volen ajudar en la decisió de triar una carrera dels estudiants. Per aquest motiu, han preparat una oferta formativa d’estiu dirigida als estudiants de secundària per tal què puguin anar a la UAB, com si fossin estudiants universitaris, durant una setmana.

Tenem una oferta de 24 matèries de diferents camps d’aprenentatge, que poden interessar als alumnes i les seves famílies.

Temes com la bioinformàtica, la salut i el benestar animal, el cinema, la nanociència, les matemàtiques, la paleontologia, la geografia o la fiscalitat, entre altres. Un programa que han anomenat Cursos d’estiu de l’ICE 2017–Alumnes de secundària, que està dirigit a estudiants que estiguin cursant enguany 4t d’ESO, Batxillerat o Cicles Formatius.