Batxillerat científic i tecnològic a Can Barba

L’alumnat de primer i segon de batxillerat científic i tecnològic, visita la planta de biometanització de  Can Barba ( Terrassa). En ella van poder copsar que se’n fa dels residus orgànics que s’eliminen en el nostre municipi i voltants.

Van poder comprovar de primera mà com es produeix biogàs a partir d’aquests residus, i que se’n fa d’aquest combustible generat: Residu orgànic com a font d’energia!! A més, veure tots aquells residus orgànics, en bosses de plàstic no biodegradable, ens va deixar corpressos!! Què fàcil fóra el compostatge si tots ho féssim bé! I, després, compost súperbarat per a tothom!!

Ah! Si voleu viure-ho en primera persona, podeu veure aquest vídeo que va gravar l’equip d’en Ramon Burgués (redactor i director de “El Vallès Educa”)  i que va ser  emès pel Canal Terrassa.

Per un món més sostenible, per una escola amb empenta!