AUTORS A LES AULES: MARIA MERCÈ ROCA

El proper dijous 19 de maig a les 11:30 a la Biblioteca de l’Ins Vacarisses, els nostres alumnes de 3r d’ESO rebran la visita de Maria Mercè Roca, l’autora de Kenitra. Aquesta iniciativa, impulsada per l’equip del Departament de Llengua Catalana, està programada dins del pla lector i s’ha pogut realitzar gràcies a la iniciativa de l’Institut de les Lletres Catalanes, que ens ha proporcionat el contacte i la possibilitat de rebre l’autora.

kenitra

Els nostres alumnes han llegit el llibre durant el curs i han preparat unes activitats especials per a la visita de la Maria Mercè Roca. El proper dijous, esperem que la xerrada sigui d’utilitat al nostre alumnat i poguem repetir la experiència els propers cursos.

Departament de Català