Activitat vídeo-clip 10è ANIVERSARI

Benvolgudes famílies.

Us informem d’una iniciativa que volem dur a terme, des de l’àmbit d’Educació Física, i
que creiem pot ser molt atractiva per a l’alumnat del centre. L’activitat conclourà amb l’elaboració
d’un videoclip promocional del 10è aniversari de l’institut que es penjarà en aquesta pàgina web del centre.

L’activitat està gestionada pel Consell Esportiu comarcal i és totalment gratuïta.
Consisteix en quatre sessions de ball en horari extraescolar on es combinaran classes de Zumba amb coreografies de Hip-Hop. L’activitat estarà guiada per una monitora de ball de l’empresa EINA i per un alumne de 1r de Batxillerat que està realitzant el seu Treball de Recerca relacionat amb aquesta temàtica.

Les sessions estan programades en horari extraescolar els dimarts a la tarda, de 15:30 a les 17:00h, i s’iniciaran el proper 18 de febrer. En endavant, hi haurà una sessió mensual els mesos de març, abril i maig, de la qual concretarem la data tan aviat ens sigui possible.

Qui estigui interessat/ada haurà de lliurar el comprovant adjunt abans del proper dilluns 17 de febrer. Necessitem fer una previsió del volum de participants per gestionar els espais i poder avançar el tema de les assegurances. Per diposar del comprovant cliqueu al següent enllaç: