ACTE COMMEMORATIU CARLOS MORELLÓ

Divendres es va dur a terme la 1a Milla “Carlos Morelló” on l’alumnat, organitzat per nivells i acompanyat per la família d’en Carlos, va fer la cursa en la seva memòria.

L’alumnat guanyador va ser:
1r ESO: 1r Alex R. 2n Pol G. 3r Manuel M.1a Lila P. 2a Aina P. 3a Lola T.
2n ESO: 1r Nil G. 2n Hugo A. 3r Roger F.1a Anna R. 2a Dàlia T. 3a Olga P.
3r ESO: 1r Pol L. 2n Toni P. 3r Manel M. 1a Tania T. 2a Farnés M. 3a Thalia P.
4t ESO: 1r Ferran Y. 2n Oriol A. 3r Nil S.1a Mònica C. 2a Sara K. 3a Amelia Q.
Batxillerat: 1r Biel G. 2n Gebre B. 3r Aixel G.1a Ericka M. 2a Gisela P. 3a Carla M.

A la tarda es va fer l’acte commemoratiu al gimnàs i la descoberta de la placa. A partir d’ara, el gimnàs del centre durà el seu nom. En aquest acte es van fer parlaments per part de la família, de l’alumnat, de l’Alcalde de Vacarisses i de l’equip directiu. L’assistència va ser d’un centenar de persones, entre elles molts exalumnes i exdocents del centre.

Moltes gràcies a tots i totes els que vau fer possible aquesta jornada i, en especial, a la família d’en Carlos.

Afegim, també, els agraïments arribats des de la Marina Alta (País Valencià) per mitjà del diari LaMarinaAlta.com