ALUMNES DE 2n D’INTEGRACIÓ SOCIAL PARTICIPEN AL PROJECTE METRÒPOLIS

Som alumnes del Severo Ochoa i estem estudiant Integració social (2A). Participem en el projecte d’FP Metròpolis. Aquest és un projecte d’innovació oberta, amb l’objectiu principal de potenciar les competències transversals en l’FP, a través de projectes reals d’innovació. Dos dels tres grups que ens presentem al concurs participem en el repte de l’empresa de TMB. L’altre grup participa en el repte de l’empresa de Consorci de Zona Franca.

Són projectes enfocats a la prevenció, l’actuació i la seguretat de les dones al transport públic. L’altre projecte tracta de fer recerca per atreure el talent femení al sector industrial, mitjançant la creació d’una filosofia empresarial amb bons valors per tal de millorar les condicions laborals.

Hem passat les tres primeres fases, i ara ens trobem en la fase del prototipatge. No sabem què passarà.

Laura Alcazar Torres,  Anna Bastias Giner, Laia Blanco Fernandez, Joel Castro Campillo, Paula Dominguez Martin, Facundo  Garcia Negro, Ana Gonzalez Lopez, Maria Grau Gonzalez, Laura Herrero Lopez, Carla Ibañez Miguel, Pablo Perez Arcos i Carlos Vega Perez,  Anna Castellarnau i Lourdes Estadella