1r CFGS ADMINISTRACIÓ I FINANCES: CRISTIAN ROVIRA, EMPRENEDORIA I INTEGRACIÓ LABORAL

El passat dia 19 de gener del 2021, el grup de 1r CFGS d‘Administració i Finances va rebre una xerrada per part de l’emprenedor i vicepresident executiu del Grupo SIFUCristian Rovira. Un empresari, amb una clara vocació (tal i com es titula el seu llibre) de “responsabilitat social competitiva” . En aquest grup s’ofereixen noves oportunitats professionals a persones amb diversitat funcional, així com treballar per a la capacitació, formació i desenvolupament a nivell social i laboral d’aquest  col·lectiu, a l’hora que donen serveis de qualitat i socialment competitius als seus clients.

La ponència del senyor Rovira va ser una altre visió empresarial per a ensenyar i connectar amb els alumnes.

Ens va comentar sobre com va sorgir la seva idea d’emprendre en aquest sector. No va ser fàcil per ell ja que el suport rebut per part de la seva gent propera no va ser l’esperat; però tot i així, no va parar fins a aconseguir l’objectiu que s’havia proposat. Un dels seus objectius principals era incrementar la inserció laboral de les persones amb diversitat funcional, i ara la base de la seva empresa són aquestes persones.

Va dinamitzar la xerrada per tal de copsar la capacitat de visió “dels futurs empresaris”, va buscar la participació de tota la classe i fins i tot va aconseguir que els professors s’unissin a la trama.

A més d’això, el senyor Rovira va comentar el seu punt de vista sobre les futures ocupacions, situacions laborals, dificultats a l’hora d’entrar al sector de treball, etc… .

D’altra banda també va exposar la seva carrera professional, els seus estudis i la seva trajectòria.

La xerrada va ser una manera de vetllar pel futur dels alumnes i donar-los ànims per seguir amb els seus estudis i projectes.

Olga Alcacer

Cap Departament Administratiu i FOL