1R ADMINISTRACIÓ I FINANCES VISITA EL PARLAMENT DE CATALUNYA

El dia 25 d´octubre, els alumnes de 1er curs d’Administració i Finances vam anar al Parlament de Catalunya.

La sortida va ser d´allò més entretinguda i, a la vegada, pedagògica, ja que vam aprendre de primera mà les funcions de tan honorable institució.

El fet d´estar a l´òrgan, que ens representa i que tantes vegades hem vist per televisió, va suposar una grata visita. Tots ens imaginàvem en un debat d´un projecte de llei, donant arguments a favor i en contra… Una passada!

Estàvem al lloc on es creen les lleis, es voten els pressupostos, es tria  el Molt Honorable President de la Generalitat… Fins i tot ens va saludar la presidenta del Parlament de Catalunya, Laura Borràs, i, amb un somriure,  ens va dir “ esteu a casa vostra”.

En definitiva, una experiència inoblidable que ens ha fet pensar en la importància, l´abast de la democràcia i en la sort que tenim de viure en un estat social i democràtic de dret.