Les pedres ens parlen. D’Empòrion a Emporiae

Ahir 18 d’abril els alumnes de Llatí i Grec del Serrat de 4t d’ESO i 1r i 2n Batx. del Serrat van visitar el jaciment arqueològic d’Empúries.

Tots ells van participar en una gimcana per a descobrir la ciutat grega d’Empòrion i la següent activitat era conèixer la ciutat romana ‘Municipium Emporiae’: Els deixebles de 2n de Batxillerat van fer de guies turístics compartint els seus coneixements amb els seus companys. Amb el seu entusiasme i dinamisme ens van anar descobrint els monuments i indrets de les restes arqueològiques d’aquesta magnífica colònia grecorromana.

Va ser una activitat molt enriquidora, transversal i competencial. Aquí teniu unes quantes fotografies representatives.

En breu, se celebrarà el “QUINTUM CERTAMEN PHOTOGRAPHICUM EMPORIARUM” on els alumnes deixen palès la seva destresa fotogràfica captant precioses imatges tant de la ciutat grega (Neàpolis) com de la ciutat romana d’Emporiae.