Certamen de Lectura en Veu Alta.

El dia 15 de març tres alumnes de 3r d’ESO i una alumna de 1r d’ESO de l’aula d’acollida han participat en el Certamen de Lectura en Veu Alta, celebrat al Conservatori Municipal de Música de Barcelona. Veualta és un projecte del Grup Enciclopèdia que té la missió de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta. Els participants, que van ser seleccionats per la seva gran habilitat de lectura en veu alta, no han quedat finalment classificats, però han estat obsequiats per la seva dedicació i esforç amb un diploma i un llibre.