Armariets

Des del curs 2020-21, els armariets de l’ESO estan ubicats dins les aules de referència de cada grup classe.

En el cas de Batxillerat, els armariets estaran ubicats majoritàriament en el passadís de la segona planta, on es troben les aules 2.6/2.7 i 2.8.

A partir del curs 2023-24, la cessió d’armariets serà gestionada per l’AMPA. Cal seguir el següent procediment per retornar les claus:

Funcionament de devolució de les claus de les taquilles per a aquest curs i assignació d’armariets de cara al curs següent, aprovat a l’assemblea de l’AMPA del dia 25 de maig 2023:

DEVOLUCIÓ DE CLAUS CURS 2022/2023

1. La devolució de les claus es farà entre el 26 de juny fins al 14 de juliol a la Consergeria de l’Institut.
  2. La devolució de la fiança només es retornarà per transferència.
  3. Les famílies dels alumnes que tenen taquilla, ha d’enviar un email a ampaserrat@gmail.com amb les seves dades bancàries, perquè puguem fer la devolució de la fiança.
  4. La devolució es farà entre el 17 de juliol i el 30 juliol per TRANSFERÈNCIA.
  5. De les claus que no es lliuren en les dates establertes es perdrà la fiança.
  6. Només es retornarà la fiança de 10 euros en un únic pagament; si la taquilla s’ha compartit, haureu d’ocupar-vos vosaltres de retornar la meitat de la fiança a l’altra família.

LLIURAMENT DE CLAUS CURS 2023/2024

1. Des del 4 de setembre fins al 30 de setembre a través d’un qüestionari, que rebreu per email, podeu reservar les taquilles.
  2. A partir del 2 d’octubre es lliuraran les claus als alumnes que prèviament hagin fet la reserva.
  3. A partir del 15 d’octubre es lliuraran les claus a tots els alumnes que hagin fet la reserva després del 30 de setembre.
  4. Si les taquilles s’agafen entre dos alumnes, només s’accepta un únic pagament.