2n Concurs Fotogràfic

Es convoca el II Concurs de Fotografia ESCOLA VERDA – INS SERÒS, adreçat a tota la comunitat educativa

BASES DEL CONCURS:

OBJECTIU: Reflectir a les fotografies aspectes naturals i mediambientals relacionats amb les estacions.

1. PARTICIPANTS: Pot participar en aquest concurs tot l’alumnat de l’INS SERÒS. Cada classe escollirà prèviament la fotografia que la representarà per participar en cada un dels concursos. També poden participar altres membres de la comunitat educativa, en una categoria diferent.

La participació al concurs implica l’acceptació de les presents bases i la conformitat amb les decisions del jurat.

1. TEMA:

L’HIVERN (2n trimestre)

LA PRIMAVERA (3r trimestre)

1. TERMINI D’INSCRIPCIÓ: La inscripció es farà a Secretaria. Pel 2n trimestre, el període d’inscripció serà des del dia que es rebin aquestes bases fins el dia 17 de febrer de 2017. Pel 3r trimestre, el període d’inscripció serà des del dia 3 d’abril de 2017 fins el dia 5 de maig de 2017.

4. TERMINI DE PRESENTACIÓ DE LES FOTOGRAFIES: El lliurament de fotografies pel concurs del 2n Trimestre serà des del dia 6 de març fins el divendres 24 de març de 2017.

El lliurament de fotos pel concurs del 3r Trimestre serà des del dia 22 de maig fins el divendres 9 de juny de 2017.

1. PRESENTACIÓ DE LES FOTOGRAFIES: Les obres es presentaran en arxiu jpg (de mida no superior a 2 mb).

El material presentat pot ser una fotografia individual o una composició fotogràfica. Les fotografies podran ser en blanc i negre o color. Han de ser originals, no editades amb l’ordinador.

Només s’acceptarà una fotografia o una composició fotogràfica per classe.

No hi podran concórrer els treballs presentats en edicions anteriors.

Les fotografies s’enviaran acompanyades d’un títol descriptiu i el curs al que pertany.

Quedaran fora de concurs les fotografies que no compleixin els requisits sol·licitats.

1. TRAMESA de les FOTOGRAFIES: Les imatges s’enviaran al correu electrònic de l’institut (c5007529@xtec.cat) indicant el títol descriptiu de la fotografia i el curs al que pertany.

1. JURAT: La valoració de les fotografies correspondrà a un jurat format per 4 alumnes de la comissió d’Escola Verda (un per cada nivell) i tres professors del centre.
  2. CRITERIS PEL LLIURAMENT DE PREMIS: D’entre totes les classes participants s’escollirà un fotografia guanyadora. D’entre la resta de la comunitat educativa també s’escollirà una fotografia.

El jurat valorarà les propostes presentades d’acord amb aquests criteris:

– relació amb el tema proposat

– originalitat i creativitat de les fotografies

– qualitat de la imatge

– grau de participació de l’alumnat de la classe

La decisió del jurat serà inapel·lable.

1. PREMIS: El jurat atorgarà un premi grupal per cada concurs trimestral. El premi consistirà en un esmorzar i un diploma per a la classe guanyadora. El premi per la persona guanyadora de la resta de comunitat educativa serà un diploma.

El lliurament de premis del 2n trimestre es farà el dia 28 d’abril. El lliurament de premis del concurs del 3r trimestre es farà el dia 21 de juny durant la celebració dels actes de la festa de final de curs.

1. DIFUSIÓ DE LES FOTOGRAFIES GUANYADORES: Participar en el concurs implica donar permís a l’escola per exhibir les fotos en una exposició, a la web o en algun mitjà de comunicació.

Totes les obres que hagin concursat, seran exposades a la web de l’institut i al suro del centre. El dia la festa de final de curs es podran visualitzar totes les fotografies presentades en una projecció.