SETMANA BIO a l’escola 2023

Aprofitant la SETMANA BIO organitzada pel Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, hem donat inici al Dia de la fruita al pati i a l’Hort d’hivern.

A més a més, hem reflexionat al voltant de la producció agrària i l’alimentació, el seu impacte i sostenibilitat, i donar a conèixer i promoure la producció i l’alimentació ecològica.  Per això, des d’Escola Verda hem muntat un petit joc de comprensió lectora i vocabulari específic per a realitzar a totes les aules d’ESO durant la franja de lectura de la setmana.

El joc consisteix a fer una lectura ràpida del tríptic sobre la producció i alimentació agroecològica penjat a l’aula, i després omplir els “forats” d’un pòster amb les paraules que faltaven i s’havien de trobar per l’aula.

Un jurat format pel professorat del Grup Impulsor d’Escola Verda i del Pla Lector del centre van revisar tots els pòsters dels grups participants, tenint en compte les valoracions del professorat que va conduir l’activitat a cada aula.

El jurat va triar els 3 grups que més es van implicar en l’activitat i van omplir el pòster amb més motivació, que van ser: 1r C, 2n B i 2n C. El premi ha estat un buff amb el logotip de la Setmana Bio. FELICITATS ALS GUANYADORS!!!

A la pàgina web de la SETMANA BIO ( https://setmanabio.cat/setmana-bio/ ) trobareu un recull d’activitats i moltes altres propostes.

SUMEM PLA LECTOR + ESCOLA VERDA