Retorn de llibres a la biblioteca

Hola a tothom,

Recordar que hi ha alumnes que encara teniu llibres en préstec a casa de la biblioteca. Aquests llibres els heu de retornar a la biblioteca, teniu temps fins al dia 30 de juny i posar el nom i cognoms en un paper a dins del llibre.

L’alumnat que no els retorni quedaran pendents per al setembre, amb el risc que comporta: que es perdin, deteriorin.

Al setembre, es recordarà a l’alumnat que ha de retornar llibres, llavors, si no ho fan es crearà una llista que es lliurarà a Direcció i no podran agafar llibres en préstec fins que retornin els del curs passat.

Moltes gràcies per la col·laboració i bon estiu de lectura i llibres!