Oferta de places 20-21. Com fer la preinscripció a 1r ESO? (i resta ESO alumnat nou)

Les preinscripcions del proper curs 20-21 comencen el dia 13 de maig.

COM LA PODEU FER?

a) TELEMÀTICAMENT (del 13 al 22 de maig). Opció recomanada!

1. Ompliu el formulari telemàtic que trobareu a http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/
  2. Envieu el resguard del formulari i la documentació necessària (escanejada o fotografiada) al correu c5007529@xtec.cat.
  3. Des del centre respondrem el correu conforme l’hem rebut perquè el sol·licitant en tingui constància.

Si teniu alguna dificultat ens podeu fer la consulta al mateix correu c5007529@xtec.cat sempre que vulgueu.

b) PRESENCIALMENT (de manera excepcional, del 19 al 22 de maig):
Caldrà demanar cita prèvia trucant al telèfon 717775021(9.00 a 13.00) o per correu electrònic c5007529@xtec.cat

Com es farà l’atenció presencial?

• Al centre ha de venir una sola persona a fer les gestions. Les persones
    d’especial vulnerabilitat, amb símptomes no han d’acudir al centre (poden
    autoritzar per escrit a una altra persona)
  • Cal portar la documentació: sol·licitud emplenada des de casa
    i la documentació requerida ( A l’escola no podem fer fotocòpies )
  • Portar el propi bolígraf
  • Cal venir amb mascareta i guants

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

1. Sol·licitud preinscripció curs 2020-2021.

Documents fotografiats o escanejats:

• DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a), o de la targeta de residència on consta el  NIE o del passaport si es tracta de persones estrangeres. Quan el domicili habitual que s’al·lega no coincideix amb el del DNI O NIE, s’ha d’acreditar amb el certificat o volant de convivència.
    • Llibre de família
    • Targeta sanitària i carnet de vacunacions.
    • DNI de l’alumne (si en té).
    • Carnet de família nombrosa o monoparental

Documentació acreditativa dels criteris de prioritat

Les persones que al·leguen el compliment d’un o més criteris de prioritat (específic, general o complementari) han d’enviar també la documentació escanejada o fotografiada, per les dues cares, que s’indica per a cada criteri.

Més informació

Adjuntem l’oferta de places de l’institut i un vídeo explicatiu de com s’ha de realitzar.

Codi centre: 25007529

OFERTA DE PLACES