PROJECTES EUROPEUS

Des de l’INS Seròs treballem també per obrir el nostre institut a Europa. Així, amb motiu del Dia de les llengües d’Europa (26 de setembre), vam treballar la diversitat lingüística europea amb els alumnes de Cultura clàssica de 3r d’ESO i de Llatí de 4t d’ESO elaborant una presentació col·lectiva de les llengües que ells mateixos van escollir.

Participem també en dos projectes eTwinning, la qual cosa vol dir que estem treballant en línia amb altres instituts d’Europa: a Llatí de 4t d’ESO amb França, Bèlgica, Alemanya i Romania sobre patrimoni romà dins “Isti Romani delirant! Building Europe and further” i a Llatí de 1r de Batxillerat amb França i Itàlia sobre inscripcions en llatí dins “Lapides eLoquentes. When the stones tell stories”.

A més, estem preparant les estades d’observació i formació de 5 docents a Romania, Grècia i Islàndia dins un projecte Erasmus+ KA1.