PROJECTE CUB DE SOMA

Com a projecte final de trimestre, els alumnes de Tecnologia de 1er ESO, han construït el cub de soma. Aquest es un trencaclosques tridimensional, en el qual a partir de set peces, es poden construir multitud de formes. Fins a 240.
D’aquesta forma, els alumnes han treballat un projecte construït amb fusta en el qual han utilitzat eines de fusteria, pintura i de disseny en 3D.
A continuació teniu algunes imatges de l’exposició d’aquest projecte que s’ha realitzat aquest últims dies.
D’altra banda a Educació Visual i plàstica han realitzat el projecte zoològic, utilitzant una art mil·lenària xinesa anomenada origamis. Aquí teniu alguns dels millors projectes.