Premis per als TdR’s de l’Institut de Seròs

L’escola de Montgat HamelinLaie, en  15a edició del concurs Eidéa de reconeixement dels millors Treballs de Recerca, ha atorgat premi a dues alumnes de 2n de batxilerat de l’institut del curs 17-18

Salma El Ouardi Laachiri ha rebut el segon premi de la Modalitat Científica amb el treball que porta per títol Biocatalitzadors. Activitat enzimàtica dels biocatalitzadors en la producció d’ésters etílics, tutorat pel professor Manuel Morales Rodríguez.

Estel Espasa Garí, ha  rebut el tercer Premi de la Modalitat Humanística amb el treball que porta per títol L’aprenentatge de l’anglès a l’educació infantil i primària, metodologia única  , tutorat pel professor Òscar Izcara Camí.

Moltes felicitats!