Premis biblioteques escolars. De la Fundació Bofill

Hem presentat una proposta als Premis Biblioteques escolars organitzats. Llueix biblioteca! per la Fundació Bofill a la categoria Premi EQUITAT: La BE com a motor d’igualtat social.

Sobre tota l’activitat que portem a terme amb els escacs des de la biblioteca: escacs al pati de biblioteca, torneig d’escacs, optativa d’escacs després de la Covid, escacs gegants, participació en tornejos… que fan un bé per al nostre important.

L’important és participar, però si a més, ens reconeixen la tasca que estem fent, serà benviguda!

[Imatge extreta de: Fundació Bofill]