PREINSCRIPCIÓ A ESO 2024

Període: del 8 al 20 de març
Sol·licitud per internet: Web de preinscripció 2024

Aquests tutorials et poden ajudar si tens alguna dificultat
Si encara tens dubtes… Consulta les preguntes més freqüents agrupades per temes.
Juntament amb la sol·licitud telemàtica degudament emplenada heu de escanejar ho
fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir en el
dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de la preinscripció, ja sigui amb ordinador, tauleta o telèfon mòbil per tal de poder-los adjuntar:
– Llibre de Família (o altres documents relatius a la filiació). Quan l’alumne estigui en
situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del
Departament de Drets Socials.
– DNI o NIE del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne si s’utilitza la sol·licitud en suport informàtic. Sempre s’haura d’adjuntar el passaport o si és estranger d’un país membre de la Unió Europea el document d’identitat del país d’origen.
– Codi identificador del alumne/a.el RALC (el faciliten les escoles de primària)
– Necessitareu el codi del nostre centre (Institut Seròs 25007529)
– Us demanarà un telèfon i una adreça de correu electrònic, aquestes han de ser de la
persona que poseu com a primer tutor/a.