PR3 i 1a Jornada Internacional Implica’t+ – 5a Jornada d’Escoles Solidàries

Presentació del pòster realitzat pels alumnes del PR3 del nostre institut i altres alumnes de dos centres de la província de Lleida: Institut Torre Vicens (Lleida) i Institut Terres de Ponent (Mollerussa); el dissabte 26 de març, a la 1a Jornada Internacional Implica’t+ – 5a Jornada d’Escoles Solidàries a la Sala Jaume Magre de Lleida.

L’objectiu d’aquesta jornada educativa és oferir informacions i propostes de futur per avançar en la idea de fer del nostre planeta un lloc més humà, més ecològic, més ecofeminista i millor.

Fa 10 anys va néixer el projecte “Implica’t+ amb La Carta de la Terra i els Objectius de Desenvolupament Sostenible” com la iniciativa d’un grup de treball del Centre de Recursos Pedagògics (CRP) del Segrià format per docents i altres persones vinculades al món de l’educació, que comparteixen una visió del món on la conscienciació d’una ètica planetària, compromesa amb nosaltres mateixos i respectuosa amb la natura, esdevingui l’eix de les nostres accions.

Veure vídeo: https://youtu.be/Dipo_lVjoFY