Orientacions 2ª setmana confinament

El proper 23 de març iniciem una nova setmana de treball a casa per la situació de confinament. Adjuntem un comunicat del claustre on justifiquem i expliquem les noves pautes per optimitzar el temps d’aprenentatge. La lluita contra la malaltia va per davant de cap altre objectiu i cada família esteu vivint o viureu la situació en circumstàncies diferents. L’avaluació de la feina que proposem en cap cas serà motiu de penalització per l’alumnat sinó tot el contrari: l’oportunitat de recuperar o millorar l’avaluació d’unitats anteriors.

El proper dilluns enviarem a l’alumnat la proposta de la feina a fer per la propera setmana.

Desitgem que passeu la crisi de la millor manera possible.

Comunicat 21 març 2020