Les seccions de l’Aula d’acollida a la revista!!

Per tal de donar més visibilitat a la participació de l’alumnat de l’Aula d’acollida dins la revista, i arran d’una idea de la professora Mireia Beneria, moltes gràcies!! Hem decidit enganxar al costat de la porta de la nostra aula les seccions que realitza el nostre alumnat amb la supervisió del professorat.

Estaria bé que tot el centre ho fes, és una idea molt maca, i que donarà més protagonisme a la revista. Sí, penjar retolades a l’exterior de l’aula les seccions amb les quals participa el vostre alumnat.

Des d’aquí també us esperonem a fer difusió entre l’alumnat de la revista, a llegir-ne algun article a l’aula en alguna matèria!! Hi ha alumnat que no sap ni que en fem una!!

(Crèdit fotogràfic: JMCO)