L’alumnat et recomana…

“ATRAPATS”

De Xavier Gual

[Fanbooks, 254 pàgines, Barcelona, 2021]

Uns alumnes es colen al seu institut per fer un curtmetratge, i accedir al sistema informàtic per a augmentar la nota a les seves assignatures. El volen realitzar sobre una llegenda d’un conserge que vivia al seu institut amb la seva filla i es pensa que aquell senyor la va deixar tancada en una estansa i es va morir. Llavors, l’esperit de la noia es diu que volta per l’institut amb el nom de Santacruz. Eren uns nens molt astuts i no buscaven cap mena d’aventura, un d’ells va desaparèixer sense dir res i tots es van espantar. Allí dins els hi van passar coses molt estranyes i que no tenen explicació, com per exemple, es troben gàbies de ferro amb llibretes, bolígrafs dins i no s’havien perquè. Abans de trobar-les escoltaven un xiulet que els avisava. Van descobrir que la presència del conserge estava amb ells, i que els hi deia coses que eren mentides. Finalment, van succeir alguns fenòmens paranormals.

Thaís Pérez, 3r d’ESO

N.B. Si us agrada el llibre, participeu en aquest Club de lectura dins del blog Llengilitcat. Cada setmana s’obrirà un fitxa per a parlar de la novel·la!